56

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja, det hoppas jag iallafall
2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Skulle inte spela någon större roll, om det känns rätt så :)
3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Haha, händer allt för ofta..
4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Jadå! :)
5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Kan säkert finnas men inte vad jag vet.
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Nej, inte än iallafall.
7. Vad exakt har du på dig just nu?
Tröja,jeans och underkläder.
8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Nästan jämt. På bussen,i bilen, när jag går, i skolan osvosv. :)
9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2012?
Har hänt oväntade saker men det får vi se helt enkelt.
11. Är du en social eller en asocial person?
Oftast social iallafall!
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Yes
13. Vad sägs om "R"?
jaa
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Alldeles för mycket faktiskt, både om det är folk som känner mig eller inte.
15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Jag tror det, till en mer klarblå färg och inte lika grå som dom är nu. :)
16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Jo det gör det.
17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Att det var långa köer till provrummen på affärerna på stan.
18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Jaa :)
19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Nejnej
20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Mina närmaste vänner. :)
21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Haha, är så sjukt ofta. Även fast det kanske inte är något jag vill ha egentligen så vill jag då plötsligt ha det bara för att jag inte kan, suck..
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Minns inte riktigt men kanske mamma eller pappa. :)
23. Får du en massa förkylningar?
Känns som att jag nästan alltid är sjuk
24. Är det någon som hatar dig?
Hoppas jag inte
25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Inte riktigt min grej men det funkar väl
26. Vill du ha hål i din tunga?
Ja det vill jag :)
27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
2009 kanske?
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Idag :)
29. Tror du någon har känslor för dig?
Ingen aning men det tror jag faktiskt inte
30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Kan man ju alltid hoppas på :)
31. Hade du en bra dag igår?
Jadå, den rullade på
32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Nix, singel!
33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Yesbox
34. Vad är det bästa med skolan?
Fina vänner :)
35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Hahha självklart! :)
36. Var du singel under förra sommaren?
Det var jag
37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Nejnej, skärpt till mig sen dess
38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Nej, min bästavän ju!
39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Ja det har jag!
40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Jag tror väl det själv, men dom som känner mig brukar se det på mig oftast.
41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Japp
42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Jag har helst en blandning, men tror jag funkar bättre med killar helt enkelt. :)
43. Hur är ditt hjärta?
Haha vilken fråga? 
44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Förhoppningsvis ingen!
45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Vet man aldrig men man får hoppas att det inte är det
46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Kan jag väl inte påstå
47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Minna :)
48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Det har jag, tyvärr
49. Vaknade du arg?
Nej, bara väldigtväldigt trött
50. Är du en svartsjuk person?
Ibland&ibland inte
51. Senaste person du gråtit framför?
Jag vet inte, mina föräldrar tror jag
52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Utan tvekan
53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Självklart!
54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Tror det
55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
Det är han :)
56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Säkert vara arg&ledsen ett tag men sedan försöka gå vidare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0