Trött

Spontan drog till Markus stuga igår med han och Marcus. Tog det mest bara lugnt. Såg film, spelade uno, fiskade lite. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Sängdags

Just avslutat ett samtal med fina Frida. Dom samtalen har alltid en förmåga att bli mycket längre än tänkt. Men jag klagar inte för det. Klockan ringer vid tio imorgon för att åka till körskolan och lite pluggande, så bäst att sova nu.

Wiho

Äntligen är fas A,B,C och F avklarade. Det firades igår kväll med lite mat på donken med Markus. Svängde även förbi Timo en stund och pratade. Alldeles strax rör jag mig mot körskolan för ytterligare teoriplugg, och sedan vidare mot tandläkaren..

Onsdag

Duktigt jävla less på att vara förkyld med värsta hostan. Har iallafall letat en rullgardin med mamma idag, men kom hem tomhänt. Nu ska jag försöka finna lite ork till att plugga, take care!

Midsommarhelgen

Hade en finfin midsommarhelg med ännu bättre sällskap. Solade lite, dansade runt midsommarstången, drack och åt gott, följde med som fiskesällskap till fina grabbarna, och så vidare.

23 juni

Minna har varit mitt sällskap största delen av dagen. Blev bjuden på tacos och var iväg på en bilresa som slutade på 20 mil. Efter det träffade jag Mimmi, och nu känner jag mig helt slut. Vill bara få bort den här äckliga hostan.

Som en midsommarpresent fick jag se en bild att du äntligen fått din gravsten på plats.
Det är nu din plats, på riktigt. Saknar och älskar dig. Alltid saknad, aldrig glömd. ♥

Torsdag

Sjukhusbesöket gick bara bra. Efter det åkte vi till Piparböle och firade Roberts konfirmation. Imorgon åker jag iväg till Markus stuga med han och Marcus, så lär inte bli någon vidare uppdatering i helgen.

Ibland önskar man att allting inte var så komplicerat och svårt.

Ingen rubrik

Igår umgicks jag med Minna ett tag, träffade Markus&Marcus och sen träffade jag Therese. Idag sov jag bort typ hela dagen, men har ändå pluggat lite teori. Imorgon väntar tidig morgon med läkarbesök, tur Markus följer med som sällskap så det blir lite roligt iallafall.

Stockholm och summerburst

I onsdags blev jag upphämtad av Emelie och hennes pappa och vi åkte till flygplatsen. Strax innan elva landade vi på Bromma och därifrån åkte vi till hotellet och lämnade in väskorna. Vi hade nära till ett köpcentrum så vi gick dit och åt lunch på Taco bar. Sedan tog vi tunnelbanan in till stan och shoppade innan vi åkte tillbaka till hotellet igen. Där var vi med Matilda och Malin, drack lite och drog oss mot stan igen. Kvällen slutade inte alls bra menmen. Somnade rätt sent och råkade försova oss till frukosten.

torsdagen försov vi oss till frukosten som sagt, så åt lunch på Ikea istället innan vi begav oss till stan för att shoppa och hämta ut banden till Summerburst. Det började spöregna så efter ett tag for vi tillbaka på hotellet för att duscha. Efter det åt vi en sen middag och träffade även Matilda och Nora.

I fredags började vi fixa oss och dricka lite rätt tidigt för att dra till Stadion i hyfsad tid. Kvällen var grym och jag och Emelie trotsade regnet.

lördagen var vi på hotellet tills det var dags att åka mot stadion igen. Förade lite på hotellet där jag fick i mig en aning för mycket haha, men gick bra ändå. Var på stadion runt sex nån gång och levde livet i sex timmar. Vi kom tillbaka till hotellet rätt sent. Väl där hängde vi med väktare, käkade pizza och skrev en liten lapp. Underbara dialog, haha♥

Så var det söndag och det var dags att åka hem igen. Hann säga snabbt hejdå till några skåningar och vi checkade ut runt tolv. Jag och Emelie hade tänkt att vi skulle kunna shoppa lös på söndagen då inte planet skulle gå hem förrän kl 21. Planen gick då inte som tänkt eftersom vi både var sjuka och slitna. Vi gick runt i lite affärer iallafall och åt middag på Vapiano innan vi tog bussen till Bromma. På Umeå airport fick vi en fin överraskning av grabbarna, fick en liten tår. Raringar♥

Har haft sjukt bra dagar som jag gärna skulle vilja göra om nu direkt.

Sliten

Oj så jobbig dag. Skulle följa med Markus som smakråd när han skulle handla lite kläder, måste varit det tråkigaste och sämsta smakrådet. Köpte lite gott, åkte hem och sov några timmar. Bilder från Stockholm kommer ikväll.

Hej igen

Var ett tag sen sist, som jag börjat de flesta av mina inlägg på senaste tiden.
Maja har kommit hem efter tre veckor, har umgåtts typ dagligen med Marcus&Markus, myst med Marcus hund, ätit glass och massa onyttigt, invigt grillen och agerat grillmästare med Minna, hängt mycket på balkongen, kollat på fotboll i Holmsund osvosv. Idag var även första dagen i skolan på drygt 7 veckor. Kul och träffa alla!

Fått prata med bästis!!

Under the sun

Hade som sagt sista dagen på praktiken igår. Skönt med ett steg närmare sommarlovet men ledsamt att säga hejdå till alla underbara barn och personal. Åt middag på Ciao ciao med Markus. På kvällen var jag ett tag med Andreas, och sedan med Markus,Marcus och Jimmy.
Idag har jag mamma, pappa och Minna varit på jakt efter ett balkongbord till min balkong och efter mycket letande har vi nu hittat ett.

Ute och åker med fina grabbar

Måndag

Var hemma från praktiken idag, var inte helt kry imorse. Nu hade jag tänkt att börja planera en samling jag ska hålla i, antingen imorgon eller onsdag. Kan inte förstå att det bara är två dagar kvar tills praktiken är slut och nio dagar kvar tills jag är påväg till Stockholm. Ikväll har jag iallafall klarat fas B på körkortsteorion, känns himla bra.

Var ju ett tag sen

Jag och uppdateringen har inte riktigt gott hand i hand. Har iallafall haft en både bra&dålig helg. Ikväll har jag varit med några grabbar och sen hemma hos Marcus en stund. Bjuder på lite bilder från senaste tiden.