Stockholm och summerburst

I onsdags blev jag upphämtad av Emelie och hennes pappa och vi åkte till flygplatsen. Strax innan elva landade vi på Bromma och därifrån åkte vi till hotellet och lämnade in väskorna. Vi hade nära till ett köpcentrum så vi gick dit och åt lunch på Taco bar. Sedan tog vi tunnelbanan in till stan och shoppade innan vi åkte tillbaka till hotellet igen. Där var vi med Matilda och Malin, drack lite och drog oss mot stan igen. Kvällen slutade inte alls bra menmen. Somnade rätt sent och råkade försova oss till frukosten. 
 
torsdagen försov vi oss till frukosten som sagt, så åt lunch på Ikea istället innan vi begav oss till stan för att shoppa och hämta ut banden till Summerburst. Det började spöregna så efter ett tag for vi tillbaka på hotellet för att duscha. Efter det åt vi en sen middag och träffade även Matilda och Nora. 
 
I fredags började vi fixa oss och dricka lite rätt tidigt för att dra till Stadion i hyfsad tid. Kvällen var grym och jag och Emelie trotsade regnet.
 
lördagen var vi på hotellet tills det var dags att åka mot stadion igen. Förade lite på hotellet där jag fick i mig en aning för mycket haha, men gick bra ändå. Var på stadion runt sex nån gång och levde livet i sex timmar. Vi kom tillbaka till hotellet rätt sent. Väl där hängde vi med väktare, käkade pizza och skrev en liten lapp. Underbara dialog, haha♥
 
 
 
Så var det söndag och det var dags att åka hem igen. Hann säga snabbt hejdå till några skåningar och vi checkade ut runt tolv. Jag och Emelie hade tänkt att vi skulle kunna shoppa lös på söndagen då inte planet skulle gå hem förrän kl 21. Planen gick då inte som tänkt eftersom vi både var sjuka och slitna. Vi gick runt i lite affärer iallafall och åt middag på Vapiano innan vi tog bussen till Bromma. På Umeå airport fick vi en fin överraskning av grabbarna, fick en liten tår. Raringar♥
 
Har haft sjukt bra dagar som jag gärna skulle vilja göra om nu direkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0