Just shoot for the stars

Har varit dålig på att blogga men ska försöka bättra mig.
Igår var jag på skolan som vanligt och på kvällen drog jag mig på gymmet och körde Cardio muskel.
2 bilder från igår

Idag slutade vi klockan tre och då gick och Maja till Teg och köpte lite julklappar och solade. Sen drog vi oss in till stan och åt och träffade Markus och direkt när jag kom hem så for jag,mamma och pappa till farmor&farfar och jag fick även träffa pappas faster som var sjukt länge sen jag såg sist.
När vi var klara där blev jag skjutsad till min enormt saknade vän Filip så jag var med han ett tag, trevligt som vanligt.
skolan
sötnos
bästa Filip

Nu ska jag plugga inför mitt läxförhör imorgon och sen ringa Elias.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååh filip är ju så jävla snygg undra om du fattar vem jag är malin hohoho

2011-12-09 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0