My days in pictures

Har som sagt varit lite tomt på bloggen så tänkte ta igen lite dagar.
I torsdags var det skola som vanligt och efter det drog jag till stan med vänner och köpte ett par jeans och en tröja som jag hade planerat. Drog hem vid fem och då föjde jag med mamma&pappa till maxi och vi käkade middag på Big Boy.

Hade "idrott" på både idrottslektionen och häpelektion idag och sedan en svenska lektion som jag nog inte ens ska prata om. Slutade vid ett och då väntade tid hos tandläkaren där jag skulle laga 2 hål men mina fina Rasmus&Markus följde med och mamma väntade där ute i väntrummet så det gick faktiskt helt okej, även fast jag inte hade någon bedövning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0