You're simply the best

Idag fyller min älskade bästavän Maja hela 16år och jag är glad att jag fått spendera dom 3 sista med dig. Även om vi haft några nedgångar i våran vänskap har vi alltid hittat tillbaka till varandra. Du är den jag ringer när jag behöver prata om något som hänt oavsett om det är positivt eller negativt och nu kan jag inte tänka tanken utan dig i mitt liv, för vem hade jag då ringt och vem hade då kunnat förstå mina blickar utan att jag behövt säga något. Jag kan fortsätta skriva&skriva vad du betyder för mig men det har jag gjort förut och huvudsaken är egentligen inte vad jag skriver, utan hur jag visar det och det hoppas jag räcker.
Jag har turen att få spendera hela dagen med dig vännen och jag ska försöka göra det bästa av det så du kan få en sån bra födelsedag som du förtjänar! ♥♥
"You are the one who made things different, you are the one who took me in. You are the one  I could count on, above all, you are my best friend. And in good times, in bad times I'll be on your side forever more because that's what friends are for."






Kommentarer
Postat av: majadunka

åh vad jag älskar du

2011-12-09 @ 01:10:51
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0