Femton

1. Två killar jag litar på - Stefan och Filip
2. Två tjejer jag litar på - Matilda och Elin
3. Bästa tjejkompis - Finns många men typ Maja och Minna
4. Bästa killkompis - Finns många men den jag känt längst och hållit ihop med är helt klart Markus
5. En som får mig att le - Mimmi :)
6. Barndomsvän - Markus,Jesper,Maria osv
7. Finaste personen - För många för att välja en :)
8. Den som smsade mig senast - André
9. En jag vill ha tillbaka i mitt liv - Finns väl någon men skulle vilja ha tillbaka Stefan närmre än typ 60 mil som det är nu
10. Någon som vet hur man gör för att få mig glad - Rasmus definitivt :)
11. Någon jag verkligen älskar - Min familj och mina vänner
12. Något som gör mig avundsjuk - Om jag tillexempel kollat på en tröja som tagit slut och sen ser jag någon på en likadan, haha åh..
13. Snyggaste tjejen jag vet - Typ Megan Fox eller Hayden Panettiere
14. Snyggaste killen jag vet - Haha finns många..
15. Någon som har förändrat mitt liv - Många där också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

loveu:*

2011-11-24 @ 13:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0