I can’t see whats infront of me, It’s a mystery

Kom in för ett tag sen efter att ha varit ute och träffat Rasmus ett tag och nu sitter jag och snackar på skype med Emelie. Slutade strax innan lunch idag så då drog jag till stan och käkade med Markus och Rasmus och var där ett tag. Sen skulle jag vara duktig och gå ut på en promenad när jag kommit hem men när jag kommer hem igen efter att ha gått en bit så hade jag självklart lämnat nycklarna hemma och mamma hade farit och handlat så där stod jag utelåst. Men tur som jag har så har jag Markus på samma gata så jag drog dit ett tag och det första jag gör är att överta hans säng och vila ett tag. Nu ska jag gå och ta bort sminket och sedan börja dra mig mot sängen. PUSS
inte dålig lunch

-

glad&pigg tjej hos markus med svullet finger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0