Vänder blad och går vidare


Jag kan önska att jag aldrig stack, för jag drömmer om dig varje natt
Men till och med i drömmen så fattar jag att det inte kan vara vi och att det inte finns nåt alternativ
Alternativet skulle va att jag pajja mitt liv totalt, för du och jag tillsammans skulle bli min grav
Gav mig av, jag var tvungen att lämna dig
Som Håkan sa, jag hatar att jag älskar dig
Du gör sönder mig och jag måste gå nu, för det finns inte någonting kvar
Punkt slut, tack och hej. Du ska ut, det var allt för mig
Jag gjorde allt för dig. Du var allt för mig, så jävla svårt att förstå att det är tack och hej
Fast det var mitt egna val att dra, jag kunde inte ha dig kvar
Jag kunde inte stå och titta på hur du tog sönder mig sakta men säkert. Det är säkert
Jag gick och sålde min själ till en drog
Ett hål i mitt hjärta, jag hoppas det läker
På samma sätt som du dödade oss två. Men jag är sommarregn, du är ett åskmoln
Så vi passade aldrig så bra, och jag hoppas att jag kommer komma över dig snart


"Rapparen Johan Alander växte upp med våld och alkohol vilket resulterade i att han själv fastnade i drogträsket. Nu har han satt punkt för sitt gamla liv och ger ut en bok om sina upplevelser.

- Det är inte bara flaskan och drogerna jag har lämnat utan jag har lämnat allt. Jag visste inte vad jag hade för moral längre efter jag hade lämnat det där så det var en av de största grejerna att jobba med, berättar Johan Alander. Johan började tidigt med piller och alkohol. Han drack första gången som tioåring. -Jag bestämde mig där och då att det här ska jag göra igen för att jag blev förälskad i alkoholen. Idag mår han bra och är helt fri från sprit och droger."

Sitter just nu och lyssnar på låtar av Johan Alander, sjukt stark kille det där. Han har även skrivit en bok som ni kan läsa om här


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

allt är toppen! :D

Vad hittar du på?:)

2011-11-06 @ 22:03:07
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: lovisa

åh så bra

2011-11-06 @ 22:19:16
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

sv: Händer imorgon då?:D kram

2011-11-06 @ 22:34:01
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0