Lite att göra

ABOUT YOU-

beskriv dig själv med 3 ord? Social,omtänksam,knasig

bär du på en hemlighet just nu? Yesbox

vad på din kropp får du ofta komplimanger för? Vet faktiskt inte

vad står det i ditt senaste sms? "jag älskar dig enormt vännen!:)<3"

vad heter din bästa vän? Kan inte välja bara en men några av mina närmsta är Minna,Markus,Maja,Stefan,Rasmus osvosv

gillar du din kropp? Kan jag väl inte påstå

 

LOVE-

hur många ex har du? Kan väl säga tre typ

vem pussade du senast? En söt pojke

vem kramade du senast? Samma som ovanför

gillar du att mysa? Såklart :)

vem av motsatt kön skrev senast ett hjärta till dig? Stefan tror jag

 

BAD STUFF-

har du någonsin skadat dig själv? Jo

skär du dig? Nix

när grät du senast? Några dagar sen

måste du ta sömntabletter för att kunna sova? Har hänt

röker du? Händer

snusar du? Aldrig gjort :)

har du smitit hemifrån? Japp

lider du av anorexia eller liknande? Nejnej

 

THIS OR THAT-

katt eller hund? Spelar typ ingen roll :)

dator eller mobil? Mobilen!

slalom eller skridskor? Inget typ

fjortis eller emo? Svår fråga, vet faktiskt inte

blond eller brunett? Skitsamma :D

svart eller vitt? Svart

en bästavän eller många vänner? Många bra&bästavänner?

nikon eller canon? Spelar ingen roll :)

facebook eller dayviews? Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0