Svar!

- Det beror väl helt och hållet på vad man anser som en bra linje.
Jag är nöjd med mitt val eftersom jag troligtvis vill jobba med människor vilket programmet i stort sett handlar om. Många tror att det bara går att jobba på dagis och leka i sandlådan när man gått programmet men det är fel.
Det finns olika inriktningar som man kan välja beroende på vad man helst vill rikta in sig på.
Jag ville gå ett program så jag kunde jobba efter tre år men även kunna lägga på nån/några kurser för att kunna studera vidare sedan vilket min plan för tillfället är.
Jag hade förväntat mig mindre plugg än vad det är men kan väl inte påstå att det är mycket plugg heller. Och dagarna är oftast från 8.20 till runt tre men finns även dagar vi går kortare.
HÄR kan du läsa mer om inriktningarna, vilka kurser det är och sånt.
Och HÄR kan du kolla scheman.
Programmet förkortas BF... och siffrorna är ju då beroende på vilken klass man går i.
Hoppas mitt svar duger, annars får du bara fråga nått igen! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-04-03 @ 20:37:22
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack jätte bra svar!

2012-04-04 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0