Ljudet av mitt hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta

Haft en sjukt skön dag kan jag börja med.
Började med att jag och Maja skulle hålla i några lekar för barn på dagis och när vi var klara där nöjda&glada så drog vi till stan och åt. Maja ringde Frida och fick reda på att vi inte behövde komma tillbaka till skolan så vi gick runt på stan ett tag och jag köpte en tröja ni ska få se sen.

Efter det tog vi bussen till Tavleliden, var där ett tag och efter ett tag med lite hjälp att hitta tog vi oss till Tomtebo och tog bussen tillbaka till stan igen.
Väl hemma öppnade jag posten och fick se att jag fått sommarjobb så vi får se om jag får på något annat ställe också eller som det nu ser ut, tar det jag fick nu.
on the bus today!

Kommentarer
Postat av: towa

åh, vars ska du sommarjobba?:)

2012-04-25 @ 20:27:31
URL: http://towas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0