Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Jag och Maja fick ju låna hennes farfars lägenhet på Ersboda igår, mycket snällt. Vi startade dagen på stan med att fika och sedan tog vi bussen och hoppade av på Willys för att handla lite mat och onyttigheter. Vi kom till lägenheten och åt middag och efter ett tag kom Stefan,Pontus och Chrille dit så när Maja skulle iväg och träffa en kompis så tog vi det bara lugnt och pratade. Bra kväll med en massa skratt&tårar. Jag visste inte att man kunde sakna en person så sjukt mycket som jag saknat min bästavän.
Jag fick mig alldeles för lite sömn inatt men jag tog mig upp och åt lunch och jag och Maja packade ihop våra grejer innan vi tog bussen mot stan och sedan hem.

Jag har världens bästavänner och jag är så sjukt lycklig att jag har er, ni är guldvärda!
inte lätt att få en bild på en pojke som aldrig kan stå still..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0