Hela situationen känns sned och jag kan inte gömma mig mer

Vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut
För ingen av oss säger vad vi känner
Nu står vi här men vi är bara vänner

Finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare, det är bara så
Och om allting skulle falla imorgon så vill jag veta att du visste hur jag kände det då

Ja, du kan tolka det hur du vill och vi kan fortsätta stå still
Vi kan låtsas som ingenting men vi ljuger för oss själva nu

Är det uppenbart för dig?
Det känns så uppenbart för mig
Är det uppenbart för dig?

För om det innebär att du och jag aldrig möter morgondagen så vill jag veta att du kände
Om känslorna var samma





Kommentarer
Postat av: Lina

Fin text Malin <3



Du är så sjukt underbar och förtjänar det bästa. Du vet att jag finns här, dag ut och dag in.



Älskar dig <3

2012-02-19 @ 11:47:47
URL: http://www.linanorbergg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0