Lät tankarna styra vad hjärtat kände - det är ett helvete utan dig

Rör dig fast jag inte får det

Önskar att jag bara drömde

Ångrar att jag aldrig svarade, att jag bara lät dig vara

Den här stan är ägnad dig, alla gator hånar mig

Och mina tårar din stad

Vet att allt är alldeles för sent

 

Jag vet att jag har mig själv och skylla, har vetat det varenda fylla

Varje gång jag skakat hem och längtat efter dig igen

 

Alla filmer, alla böcker handlar om dig

Alla ryggar tillhör dig tills jag går fram "Förlåt, jag trodde det var någon annan"

 

Samma nätter väntar alla, utan dig är alla kalla

Långa mörker utan sömn

Du ligger med någon annan tönt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0