Now you're just somebody that I used to know

Skoldagen har rullat på, fick en glad överraskning och slutade även halv två. Gick på promenad med Felicia och köpte nya hörlurar eftersom jag lyckats slarva bort dom jag fick i jul. Vi började snacka om hur gott det hade varit med pizza och bestämde oss för att äta det till middag och det var ett underbart beslut.
Ikväll väntar plugg inför mitt matteprov imorgon och jag är så jävla arg på mig själv för att jag inte börjat tidigare när jag vet att matte inte är mitt bästa ämne.
Aja, bäst och hämta matteboken och börja nöta tal. Peace

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina tjejerna <3 puss

2012-02-20 @ 19:16:14
URL: http://linanorbergg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0