"A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words." - Donna Roberts

Idag fyller en stor del av mig hela 17år!

Tänk att jag fått spendera 11 utav dom med dig men fler ska det bli, helt sjukt egentligen. På samma skola hela tiden och på samma kvarter bara 185 meter ifrån varandra. Men oavsett hur många meter eller mil det är mellan oss så är du alltid med mig i mitt hjärta, där du kommer finnas föralltid! Vi har våra tjafs därför att vi vet var vi har varandra och för att vi är som syskon, som många har sagt.
Din familj är nästan som min egen och hos er är en plats jag känner mig trygg&hemma i.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig världens bästavän. Du har sett mig i alla lägen och har sett hur jag vuxit upp från en liten 6åring tills den jag är idag och jag är glad att jag fått göra det med just dig av alla.
Jag tjatar&tjatar om hur mycket du betyder för mig och jag hoppas verkligen det är något som sätter sig fast för du betyder så mycket. Jag kommer alltid stå vid din sida och finnas till hands - alltid!
Hade egentligen tänkt och ringa dig klockan tolv inatt men jag vet hur du blir om du sover för lite så jag skippade det.
Ha världens bästa födelsedag även fast jag helst hade velat gratta dig i skolan idag, men blir lite svårt när jag blivit förkyld. Du vet att jag tänker på dig iallafall.
Jag älskar dig enormt mycket världens allra finaste bästabästavän! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0