Tidsfördriv!

Hur Lång är du? 1.63 typ
Dina första tankar när du vaknar? "Skjut mig"
Biter du på naglarna? Ibland, tyvärr
Har du några husdjur? Nix
Är du singel? Det är jag!
Vem är snyggast? Finns många :)
Vem vet mest om dig? Stefan tror jag? Vet inte riktigt
Vad vill du ha just nu? Mycket pengar
Ditt mål i livet? Leva det fullt ut
Rädd för? Förlora dom som betyder mest
McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds tror jag :)
Sjunger du? Väldigt ofta
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Om jag hittar den "rätta", så ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland, ibland inte
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? Har inte varit ut än
Kläder du har på dig? Underkläder,mjukisbyxor och en stor munkjacka
Favoritårstid? Kan aldrig svara på den där frågan..
Favoritmat och dryck? Mat ändras hela tiden, dryck är cola! :)
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hallå" eller "Malin"
Hur svarar du i mobilen? Oftast "Hallå" bara
Sov du ensam inatt? Japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Drömde en jävligt konstig dröm haha
Vad var det senaste någon sa till dig? "Jag far nu. Ring om det är något"
Druckit idag? Juice och lite cola :)
Vad är det för väder hos dig nu? Fint&sol :)
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Favoritklädsel? Skönast är ju mjukiskläder helt klart!
Favoritgodis? Det mesta.. hehe
Hur många kuddar sover du med? 2 men sover typ bara på 1
Längtar du mest efter just nu? Träffa mina saknade älsklingar
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Min parfym
Saknar du någon just nu? Det gör jag verkligen
Snus eller cigaretter? Cigaretter!
Vill du ha barn? Tror det
Längtar du till din nästa födelsedag? Längtar&längtar.. men det är väl nice
Är du blyg? Oftast inte, men ibland
Tycker du att du har fin dialekt? Haha tycker typ inte jag har någon dialekt
Tycker du om fester? Yes!
Tycker folk du är snygg? Fråga dom?
Har du använt någon hårprodukt idag? Inte det :)
Vad har du för planer till helgen? Kanske ska upp till fjällen, annars får vi se
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
En bra film? The Last Song
Vem får en kram? - Den som vill
Vem får en puss? - :)
Sprit, cider, vin eller öl? Det mesta funkar
Hund, råtta eller katt? Katt eller hund
Pappa eller mamma? Kan inte välja
-
Jag har...
[x] blivit kittlad
[ ] blivit avstängd från skolan
[x] blivit snödränkt
[x] blivit ovän med nån
[x] blivit sårad av den jag älskat
[x] cyklat in i en bil
[x] dansat i regn
[x] dampat
[x] fångat en snöflinga på tungan
[x] fantiserat om en kompis
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] hånglat
[x] hatat mitt utseende
[x] hoppat i en vattenpöl
[x] hånglat med en främling
[x] haft stunder jag velat dö
[x] haft äcklig ångest
[x] kört skoter
[x] kört bil
[x] kört moppe
[x] lånat den här listan
[x] nördat framför datorn en hel natt
[x] pratat med en psykolog
[x] skolkat
[x] sjungit karaoke
[ ] snusat
[x] somnat i skolan
[x] sovit under stjärnorna
[x] sovit naken
[x] saknat någon så det gör ont
[x] tittat på en solnedgång
[x] tittat på en soluppgång
[x] tänt eld på något
[] varit otrogen
[x] varit utomlands
[x] ätit en kaka

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaa :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jo, kan man säga
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes
Kysst en kompis: Japp
BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Kanske
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade middag, åt tårta, öppnade presenter :)
Vilken tid vaknade du idag: Typ halv 10 eller något
Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon tror jag
Någonting som du längtar till: Har jag ju redan svarat på?
Senaste gången du träffade din pappa: En timme sen typ :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skriver jag inte ut här
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa :)
Vad gör dig irriterad just nu: Inget speciellt typ
Långt eller kort hår: Långt
Vad gillar du gällande dig själv? Att jag skrattar mycket :D
DIN FÖRSTA:
Operation: Halsmandlarna tror jag
Piercing: Öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Maja
Sport: Fotboll, eller bollek hette det väl då haha
Husdjur: -
Vaccination du minns: Ingen aning
Förälskelse:Nån på dagis
Alkohol du drack: Öl tror jag

Kommentarer
Postat av: maja

ahha.. DIN FÖRSTA:

Förälskelse:Nån på dagis



hahah redan då mallan;););));

nääää drev med dig hjärtat

2012-02-26 @ 15:11:53
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0