Happy birthday my lovely girl!

Har hunnit få fina grattis hälsningar och grattisamtal blandannat utav mina bästa Rasmus,Maja&Markus.
Och min sötnos Maja har gjort ett fint inlägg som ni hittar HÄR

Men det är ju faktiskt inte bara jag som fyller år idag utan min kära vän Emelie också!
Hon har redan hunnit skriva ett inlägg på sin blogg som är HÄR men jag tänker inte vara sämre. :)
Vi började i samma klass, Barn och fritid på Draggen och mitt första intryck av henne kan jag ärligt säga inte var nått vidare. Men jag är väldigt glad att det hunnit ändrats med tiden för nu är hon en utav dom finaste vännerna jag vet även fast vi inte känt varandra länge alls. Med henne får man alltid skratta och inte en lugn sekund men jag älskar det! Vi kan prata i flera timmar om allting - bara om ingenting alls eller saker som faktiskt betyder något.
Tråkigt att jag är sjuk  och inte kunde göra våran planerade födelsedagspresent men vi får nog skjuta fram det, tyvärr.
Iallafall så förtjänar du en världsbäst födelsedag bästa bruden! :) 

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig vänneennn :D:D:!!! <3 tack

2012-01-09 @ 03:10:53
URL: http://www.nattstad.se/emeliekarlsson
Postat av: emelie

älskar dig vänneennn :D:D:!!! <3 tack

2012-01-09 @ 03:11:11
URL: http://www.nattstad.se/emeliekarlsson
Postat av: LIENE

Det är fint med gratulationer:)

2012-01-09 @ 16:58:49
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0