Har du tiden? För min klocka går för fort. Jag kollar på min livstid hur mycket den har snott

Vet att bloggen varit så gott som död ett tag men ska bättra mig nu, speciellt när jag slutat jobba.
Har iallafall hunnit med en hel del trevligheter som att grilla hos Felicia och spendera natten där, springa runt på affärer, äta god pizza till middag, hälsa på mormor&morfar, vara hos Robin, äta pommes frites mitt i natten, fått en väldigt uppskattad skjuts hem och annat nice. 
Börjar känna mig lite förkyld vilket inte känns bra alls inför onsdag och resten av lovet. Så därför ska jag försöka sova strax.
Haha och ja, bilderna visar på hur stor plats mat tagit sista tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0