There is still a chance that they will see

Tog mig till skolan idag och hann med både ett hälsobesök hos skolsköterskan, få veta mitt betyg i häpe, kolla på min idrott, redovisa på svenskan och säga hejdå till sötnos Emelie.
Efter skolan hämtade jag och Markus ut biljetter till revyn ikväll och passade på att titta in lite på Grubbeskolan, kul men samtidigt skrämmande att den känns så liten nu och att det ändå bara var ett år sen jag gick där även fast det känns som så himla mycket längre.
Vi följde sedan med mamma på Ica och invigde helgen med en mjukglass, satt inte helt fel kan jag lova er.
Men nu ska jag duscha och fixa sminket innan jag rör mig mot Grubberevyn. Håller tummarna att den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0