Underbart

Gjorde klart muntliga nationella i matte idag och hela mitt nationella blev ett E, likaså mitt slutbetyg. LYCKA.
Fått veta fem andra betyg idag också och jag är nöjd. Har annars lekt runt med brännboll&fotboll på idrotten och tagit massa bilder. Fick säga hejdå till fina Frida idag också som lämnar landet imorgon för Kreta.
Var på skolan till strax efter fyra och gjorde klart sista uppgiften för ettan, dåligt skönt! Sen drog jag till stan med Minna och Pontus och provade en jävla massa kläder eftersom det var 50% på Bikbok. Kom hem med endast en tröja men jag är nöjd.
Avslutade allt med tacosbuffé, LYCKA.
Och som om inte allt det var nog så kom älsklings Maja hem idag. LYCKAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0