"A friend is someone who knows all about you and loves you anyway"

Har varit en lugn kväll för mig. Markus kom förbi ett tag och annars har jag mest sett på tv, ätit kladdkaka och nu ska jag dammsuga hade jag tänkt. Har äckligt ont i huvudet också, kan säkert bero på sömnbrist så ikväll hade jag tänkt att sova i tid. Går nog inte att förklara hur mycket jag bara hade velat att mina skolarbeten blev gjorda av sig själv.

Och till min älskade vän Stefan, glöm aldrig någonsin hur stor betydelse du har för mig och hur mycket jag älskar dig. Vi har gått igenom både det ena och det andra men vi har fortfarande kvar varandra idag vilket jag är oerhört tacksam för. Du är så otroligt stark så du vet nog inte om det själv och du kommer fixa det här.
Allt blir bra ska du se.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0