I will never be the same without you

Har hängt med mina föräldrar hela dagen. Vaknade imorse och kände mig inte pigg alls,huvudvärk och illamående.
Vi for iallafall först till Nordmaling där jag fick med mig en tavla hem och sen till Hörnefors där vi käkade middag. Och precis när jag ska gå in och beställa min pizza sitter Stefan också där så det var ju en grymt glad överraskning, fick säga hejdå till honom idag också eftersom han åker tillbaka till Stockholm imorgon.
Kvällen har jag spenderat i sängen med huvudvärk,ont i magen + resten av kroppen och illamående och lär säkert fortsätta göra det tills jag somnar. Har hunnit prata med Maja så lite glädje har den här kvällen gett mig iallafall.
Bjuder på den fulaste bilden på länge menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0