Älskat födelsedags "barn" som fyllt år

Inlägget är en dag försenad

Tänk att du är redan är 18år älskade vän, och får bestämma allting själv nu. Vad du vill göra och hur du vill göra det.
Du förtjänar att din dag skulle vara precis som du ville ha den och det hoppas jag att du fick.
Jag hade önskat att jag hade fått träffa dig,ge dig en stor grattiskram och umgås med dig men vi får skjuta fram det tills du kommer upp.
Det finns nog ingen annan människa som saknar dig mer än vad jag gör, allt är lättare med dig vid min sida.
Hur mycket du betyder för mig och hur mycket du ställt upp för mig vet du redan så det tänker jag inte tjata om. Och som sagt, när du är myndig får du välja dina val själv men jag hoppas jag får vara med dig och uppleva dom och att jag aldrig blir bortvald.
Du är världsbäst,totalt underbar, enormt älskad och världens bästavän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0