Varsågod!

Svar; Jag tycker inte att jag är bitchig. Jag kan ha dålig attityd och säga elaka saker när jag är förbannad men dom sakerna brukar mestadels innehålla sanna saker jag tycker men klart det kan komma ut saker bara för att jag är arg också.
Jag vet att jag kan ge bitchblickar men väldigtväldigt ofta är jag helt omedveten om det och får oftast höra av någon som är med mig "Vad var det där för blick?"
Bara för att man försöker vara ärlig i den här världen tycker jag lätt man blir tolkad som en bitch,tyvärr.
Var väl kanske inte den trevligaste tjejen som vandrade på den här jorden förut, är jag ju garanterat inte nu heller men är då betydligt bättre nu och har en betydligt bättre attityd nu än då.
Men det är väl svårt för mig att avgöra, dom som känner mig har väl lättare och säga vad dom tycker&tänker.
Haha oj vad långt svaret blev men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0