Questions and answers

Sex saker om dig själv

1. Är du singel? Yes

2. Är du lycklig? I stora drag, ja

3. Är du uttråkad? Lite kanske

4. Är du ledsen? Inte det :)

5. Är du italienare? Haha nix

6. Är du cooling? F3tt c00l xD

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek men du kan väl få upp nått sorts intresse :)

2. Har du någon gång blivit sårad? Jo det har jag

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Ja det har jag

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Förut har det nog hänt tror jag

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp

6. Har du haft en hemlig beundrare? Isåfall hade han väl inte varit hemlig?

7. Är du kär? Nej det är jag inte

8. Vill du gifta dig när du blir stor? Om jag hittar den "rätta", ja :)

Tio saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon kanske? Vet inte?

3. Katter eller hundar? Spelar ingen roll :)

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Har helst en blandning men annars få bästa vänner :)

5. Tv eller internet? Internet i guess

6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola♥

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror helt och hållet på mitt humör

8. Pengar eller lycka? Blir lyckligare när jag har pengar på kontot men det är ändå lycka!

9. Dag eller natt? Gud vad svårt.. Haha vettefan..

10. Msn eller mobil? Mobilen :)

Tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Smita för att inte väcka mina föräldrar ja, men inte annars :)

2. Brutit ett ben? Tyvärr har jag ju det

3. Gjort nåt du ångrar? Jo det har väl hänt

4. Hoppat Bungee Jump? Inte det

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja

6. Ätit en hel tårta? Skulle jag nog inte orka

7. Gjort bort dig offentligt? Haha ja...

8. Velat bli tsm med ditt ex igen? Så har det varit

9. Gråtit när ett husdjur dog? Har inget husdjur så det blir ju lite svårt

10. Velat försvinna? Japp

Åtta senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Christoffer

2. Telefonsamtalet du fick? Dolt nummer??

3. Personen du var med? Minna

4. Roligaste grejen som hände senast? Haha kan jag inte skriva ut här...

5. Personen du sms:ade? Viktor

6. Du kysste? En pojke

7. Du senast skrev till på myspace/facebook? Frida

8. Du tillbringade natten med? En pojke


Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis har du haft en bra helg :)? kramar

2012-05-21 @ 11:21:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0