I would lie and say that you're not on my mind

Försöker att inte stressa upp mig att komma mig på benen igen men det är rätt svårt. Borde verkligen inte stressa nu heller när jag fått reda på att jag har för högt blodtryck.

Saknar mina tjejer på skolan och Maja extra mycket som lämnat mig för varmare breddgrader och är borta en hel vecka till. Emelie och Frida är lika elaka dom och lämnar mig snart också. Men jag tycker om er ändå♥
Sjukt tragiskt att ett helt skolår redan har gått och att vi inte har några fler dagar kvar att springa runt tillsammans på skolan i samma klass men är oerhört glad för det som varit och att ni gjort mina skoldagar tusen gånger roligare&bättre bästa brudar.
Kunde absolut inte haft några bättre tjejer med mig första året på gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0