Jag saknar det som inte finns men ändå är där på nått sätt och vis

”Jag har försökt att titta bort när du ser på mig.
Men du ser på mig som ingen annan gör.
Jag smälter ned, kan inte hjälpa det.


Mitt huvud snurrar runt, runt, runt. Det har varit uppenbart för alla utom mig.
Men jag vågar inte göra något, vågar inte säga ett ord.
Du beter dig, jag beter mig, vi beter oss som om vi vore fem år.
Det är dags att göra någonting nu innan det är försent. 
Du borde sluta nu, sluta göra ingenting alls. Eller sluta vara du. För jag vill ha mer av dig och jag vill ha det nu.


Vi kanske lider av samma, lider av samma sak. Så varför står vi här? Det går för långsamt, alldeles för långsamt. 
Men ändå står vi här, det går för långsamt.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0