Osvosvosv..

Presentation av mig

Jaha ni.. Malin Edman heter jag, svårt att lista ut med tanke på bloggnamnet tänkte jag då :P
Lever med min familj som består av min kära mamma&pappa och jag trivs. Bodde på stadsdelen Haga i en lägenhet tills jag var runt en månad gammal och då flyttade vi dit där jag bor idag, i ett hus på Grubbe. Gick låg&mellanstadiet på Backenskolan och högstadiet på Grubbeskolan vilket kanske inte var min mest lyckade tid. Nu går jag på Dragonskolan där jag går mitt andra år på Barn och fritidsprogrammet, trivs mycket bra. Vad jag har tänkt göra efter studenten är fortfarande lite oklart. Now you know! :)

Min pojk/flickvän

Icket existrerande.

5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om

Bra saker är att jag om jag bryr mig om nånting så engagerar jag mig till 100 även om det kan bli jobbigt för mig själv tillslut, att jag försöker ställa upp för mina vänner så gott det går, har oftast lätt för att prata, oftast lätt för att skratta och att jag är pålitlig.

Dåliga saker är nog mitt enormt dåliga tålamod, min lätthet att skjuta upp saker till allra sista sekund, att jag glömt bort om jag sagt något till nån så jag kan upprepa det flera gånger (glömsk i det sammanhanget?), att jag har rätt lätt att bli arg även om det kan vara bra ibland, och som jag skrev här uppe att jag engagerar mig lite för mycket i saker.

Staden/byn jag bor i

Björkarnas stad, Umeå. Har bra vänner här och det fungerar här, har väl inget större att klaga på. Men skulle inte vara fel att testa på nånting nytt tror jag. 

Min dag

Tisdag, regnig dag. Sprungit runt på stan med Emelie och varit lite stressad över halloween. Letat lite mer på Barnens hus med Minna och mina föräldrar. Annars har dagen varit helt okej!

Min bästa vän

Kan inte välja ut en så kort och gott – dom vet vilka dom är.

Åtta saker om mig själv

Tycker jag skrivit det så mycket så vet inte vad som finns kvar att skriva. Att jag fyller 18!!! i januari! :D

Vad jag har på mig

Gillar typ det mesta inom kläder men har svårt att se allt det på mig själv. Men om det menas vad jag har på mig just nu har jag underkläder, jeans och en vinröd tröja.

Mina syskon

Ensambarn, så det blev ett kort svar. 

Vad som finns i min väska

Skoldatorn när det är skola och en del papper. Ibland plånbok, telefon, nagellack, smink, headset, tändare, näsdukar osvosvosv. Vet knappt själv vad jag har där i..

Min vecka

Bara gått två dagar men det är höstlov!! WIHO :D

Min familj

… Består av mig, min mamma och min pappa. Var inte direkt guds gåva förut men även jag har skärpt mig vilket känns bra. Trivs bra med det och min familj, som sagt.

Mina drömmar

Bra jobb, bra familj, bra vänner och vara nöjd med mig själv och vad jag gjort. Hej Svensson svar.

Något jag ångrar

Ångrar väl hur jag agerat i vissa lägen och behandlat folk. Men i långa loppet lär man sig ju faktiskt av sina misstag, i alla fall jag. ”Never regret anything because at one point it was exactly what you wanted.”

Hur man vinner mitt hjärta

Ha humor, var snäll och sen ser man hur allt faller sig. Kan inte säga så mycket för har liksom ingen ”ram” hur det ska vara. Utan blir det, så blir det. :)

Något som upprör mig

Folk som behandlar mina nära dåligt, folk som inte vet hur man beter sig. Haha fel sorts människor i guess.

Något som känns bättre

Musik och fina&bra människor. Ett stort +

 


Kommentarer
Postat av: Maja

trodde aldrig du hette malin edman xD

2012-10-30 @ 23:45:16
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0