Ingenting att göra

Vem smsade du med senast? Chrille
Vad har du för mobil? Iphone 
Är du kär just nu? Nej inte det :)
Vars bor du? Sverige, Umeå, i ett hus på Grubbe :)
Vilken månad är du född i? Januari
Hur lång är du? Runt 163 cm
Vem litar du på mest? Mina föräldrar:)
Är du blyg? I vissa lägen, oftast inte
Finns det någon du inte vill förlora? Absolut!
Går du i skolan? Vilken?
Yesbox. Går andra året på Dragonskolan
Är dina föräldrar skilda?
Nej, gifta
Är du morgonpigg?
Verkligen inte:(
Har du någon sjukdom? Ja tyvärr, har en njursjukdom
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Jaa
Får du lätt känslor? Jag kan känna mycket, ja. Men att få äkta känslor för en kille, speciellt att stanna, kan vara lite problem sometimes. 
Är du höger eller vänsterhänt? Höger, right, motsaten till vänster :):)
Blir du ofta arg? Haha ja typ..
Blir du hellre raggad eller uppraggad? Alternativ två :)
Har du färgat håret? Till rött, till brunt som tillslut blev svart och blondt
Piercingar? Öronen om det räknas in som piercingar, näsan och naveln
Vill du tatuera dig? Det har jag tänkt att göra men ska vara helt säker på vad först :)
Favoritmusik? Har så sjukt blandad smak så kan inte säga nått speciellt
Gillar du att åka bil? Faktiskt så gör jag det, brukar sällan vara gnällig när det kommer till det :)
Hur mår du just nu? Är sjuk och hostig men annars rullar livet på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0