Ömt i mitt hjärta kommer du att stanna tills vi möts igen någon dag. Vila i frid, himlen har fått en underbar ängel.

Du togs härifrån alldeles för fort. Du hade så enormt mycket kvar att se och uppleva av livet, av en livslång resa hann du bara ta några få steg. Man kan fråga sig varför? flera gånger om. Livet är inte rättvist. 
 
Det sägs att gud alltid tar tillbaka sina finaste änglar först och jag förstår att han saknade dig och ville ha dig tillbaka. Någon som alltid fanns där att prata med, alltid ställde upp och var så godhjärtad. 
Om ett tag ska jag komma och säga hejdå på riktigt vid graven, det lovar jag dig. 

Jag hoppas och tror att du har det bra där du är nu, och väntar och håller koll på oss andra.
Vila i frid så ses vi när min tid är inne, för jag hade tänkt att stanna här ett tag till. 
I våra hjärtan finns du föralltid kvar, finaste du.♥
 
"När vi förlorar någon måste vi alla sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja
Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0