Pictures+text

Har varit frånvarande från bloggen men har haft annat och göra. Skolan med mera. 
I tisdags sov jag hos Majas mormor och vi var med Alexander och Philip ett tag.
Onsdagen var en väldigt kort skoldag och jag hängde med Markus och Maja ett tag och på kvällen var jag och Markus till Philip och sen kollade jag och Philip på Markus träning.
I torsdags tog Skellefteå hem guldet och det firades på skolan på fredagen med alkoholfritt för hela klassen. På kvällen kollade jag på Grubberevyn och åkte senare lite bil.
Idag lördag har jag träffat Minna som varit borta sen i måndags och efter det har jag ätit middag hos farmor och farfar.
Ber om ursäkt för ett drygt inlägg. 

Kommentarer
Postat av: Maja Linder

den översta bilden är så långt ifrån vacker man kan komma..

Svar: Haha, det är vi två som är medvetna om..
Malin Edman

2013-04-20 @ 23:08:07
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0