För det ordnar sig

Kollar igenom bilder på min dator och hamnade i mappen februari, som nog varit den värsta månaden hittills detta år. Körtelfeber med ett x antal sjukhusbesök, tre nätter på olika avdelningar och ännu fler blodprov. Orkade verkligen inte göra någonting under denna period.
 
Min motivation till livet, skolan, körkortet och allt bara försvann, eftersom att sitta uppe mer än en kvart var något jag var stolt över om jag klarade. Var borta från skolan rätt länge, och när jag väl började komma tillbaka var det bara några lektioner i veckan för att sen börja trappa upp.
 
Men jag hade så jäkla fina människor i min närhet under perioden då jag bara var sängliggande. Mina föräldrar som ställde upp jämt, mina vänner och mina fantastiska mentorer på skolan som hjälpte mig enormt. 
 
Såhär i efterhand, trots att viruset fortfarande är i min kropp så är jag jäkligt glad, stolt, och givetvis tacksam.
Körkortet har jag i min hand, och tack vare underbara mentorer och andra lärare fixade sig allt i skolan. Blir typ tårögd bara jag tänker på det. 
Jag klarade det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du klarar allt du vill! Bara att kämpa på!:) Puss

Svar: Tack kära du! Pusss!♥
Malin Edman

2013-08-12 @ 18:48:29
URL: http://www.ffellan.blogg.se
Postat av: maja

du är bäst.

Svar: Yes, you are!♥
Malin Edman

2013-08-13 @ 01:27:53
URL: http://mlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0