Sammanfattning

Jomen hej. Var ett tag sen.
 
 
Förra söndagen åkte jag till Dalarna och Mora med min familj. Hade det trevligt och åkte båt, åt och drack gott, spelade massa fia och hängde med sköna grabbar. Åkte hem med min farbror och faster i fredags. På lördagen grillade jag, Marcus och Markus hos mig. På kvällen var vi lite överallt och runt fem på morgonen käkade vi jordgubbar med Fredde innan vi gick och la oss. På söndagen var vi på Nolia och gick runt.
 
Annars har jag fikat med Emelie i Piparböle där vi satt några timmar och pratade om livet, hängt med Minna och Maja, tränat osv. Nu har jag däremot gått och blivit sjuk så blir att försöka vila litegrann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0