Lycklig som har dig♥

Som vi väntat efter den här dagen älskade vän. Äntligen är även du 18! 
Vi har haft våra upp och nedgångar i vår vänskap, men trots det så står vi här idag. 
Du har visat mig vad riktig vänskap är och under dessa år har vi hunnit med mycket tillsammans, och skapat många fina minnen. 
Ifall jag har tråkigt när jag städar, ifall jag behöver sällskap när det känns ensamt eller ifall det har hänt något är det dig jag ringer, och jag vet jag att du alltid finns där för mig. 
Ser verkligen framemot att få fira dig på fredag, och det hoppas jag ska bli din bästa födelsedag någonsin!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

hahah sen kommentar men tack som faaan! dock inte för bilderna men <3

2013-12-12 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0