En stor dag för en fin vän.

Idag fyller en stor del av mitt liv 18 år. Vi har gått igenom så mycket, både positiva och negativa saker. Men framförallt positiva. Vi har varit i Stockholm,Dalarna och senast var det Gran Canaria som gällde. Min hittils livs bästa vecka där jag fick fylla myndig, och jag är så enormt glad att jag fick spendera den med dig. Lika lycklig är jag att jag haft dig vid min sida i 12 år, att jag alltid vet var jag har dig och att du verkligen vet vem jag är.
 
Ärligt talat har jag jättesvårt att tänka mig ett liv utan dig eftersom du har så stor betydelse för mig och mitt liv. Jag hoppas,tror och nästan vet att vi kommer hålla ihop i väldigt många år till. Vi har ju planerat våran tid på äldreboendet så att inte få uppleva det hade varit tråkigt.
 
Du har varit min bästavän under så många år och det är något jag aldrig vill förlora, för du är den där tryggheten när allt annat är i gungning. 
 
Kort och gott. Är glad att jag får äta fin middag med dig på din dag och jag hoppas att den blir så bra som möjligt. Du är den finaste vännen man kan tänka sig, jag älskar dig!♥
 

Kommentarer
Postat av: katarina

vilka guldklimpar ni är!

Svar: Tycker om dig också!:)
Malin Edman

2013-02-23 @ 00:09:07
Postat av: Markus

Älskar dig världens bästa!

Svar: Och jag dig!
Malin Edman

2013-02-23 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0