Nu ska jag kämpa och bli frisk.

Mina körtlar på halsen och nacken började svälla upp igår och innan kvällen var över hade dom svällt upp rejält och jag fick problem med andningen. Åkte upp till akuten och blev undersökt av väldigt många läkare. Där visade det senare sig att jag hade 5mm öppet i halsen att andas igenom, så varför jag hade svårt med andningen är inte så konstigt. Efter en febertagning som visade sig vara rätt hög, svullen mjälte&lever, ekg, blodtryck, för hög puls och tusen prover till blev jag skickad till röntgen för att röntga huvud/nacke eftersom att jag var så svullen.
 
Kvällen slutade med att jag blev inlagd över natten eftersom de inte vågade lämnade mig hur som helst om det skulle svälla igen helt i halsen bland annat.
Natten började på avdelningen Infektion för att sedan bli flyttad till Öron,näsa,hals där jag varit inatt. Proverna visar att jag är positiv till Körtelfeber vilket verkar betyda en väldigt lugn period en rätt lång tid framför mig. 
Tackar för fint besök idag och för alla fina i min närhet. Ni är guldvärda!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0