Längesen

I torsdags åkte jag Minna,Marcus och Markus mot Trästocksfestivalen. Vädret var väl inte med oss för direkt vi kom till Skellefteå började det regna. Men hade trots det kul, förutom på fredagsmorgon då jag inte mådde som en kung... Men är huvudet dumt får kroppen lida. På lördagsmorgon bestämde vi oss för att dra till Åsele istället. Hade sjukt kul där, trots att kvällen hade sina med och motgångar. Minna lämnade mig vid tolv men jag och grabbarna sov några timmar i bilen innan vi drog oss hemåt runt elva på söndagen.
 
I måndags åt jag fin middag med Markus, även fast jag kände mig extremt död. Igår var jag hos Maja, blev bjuden på middag och efterrätt. Markus kom även förbi och åt efterrätt och efter det mötte vi upp Fredde.
 
Idag har jag varit i Lycksele med grabbarna, plus några fler och sett på skoterkörning på vatten. Avslutade kvällen med ett bad i Piparböle, blev dock inget riktigt bad för mig men. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0