Men jag vet att allt har väl en betydelse

I måndags var jag med Maja så gott som hela dagen. Gled lite bil och jag blev bjuden på tacos. På kvällen träffade vi Timo och jag fick köra lite traktor, tyckte det var sjukt kul haha.
 
Igår var jag med Minna och kollade lite på tält och sådär, sen var vi in en sväng på Coop. Efter det träffade vi Marcus och Timo en liten stund, och sedan följde vi med Timo en liten sväng. På kvällen träffade jag Rasmus och åkte iväg och käkade lite på donken. 
 
Idag har jag tagit det lugnt, var och hämtade mitt körkort innan middagen. Efter middagen drog jag och Minna och köpte tält och jag köpte en stol och sedan åkte vi hem och färgade bort min utväxt. Efter det vräkte jag jordgubbar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0