Västerås

En dag innan vi skulle åka blev jag frågad om jag ville följa med till Västerås och Powermeet, Europas största bilträff. Torsdag kväll var vi påväg. Vi hade ingen aning var vi riktigt skulle sova eller något. Det märktes ganska tydligt då vi på torsdag natt smällde upp tältet mittemot ett bostadsområde. På fredagen hittade vi dock ett mycket bättre ställe med världens bästa grannar som lånade ut allt vi behövde.
Hade iallafall så sjukt roligt där, träffade mycket nytt trevligt folk och hade det underbart med mina grabbar. Vi bestämde oss för att åka hem på lördag natt. Hemresan var kaos. Först lite panik i Västerås pågrund av bilen. Vi hann till Sundsvall innan nån rem gick av så där blev vi stående och sov tills söndagen. Markus var tvungen att ta tåget hem medan jag,Jimmy och Marcus försökte komma på någon lösning. Marcus supersnälla föräldrar kom och hämtade oss och bilen så landade hemma igen runt tio någon gång på söndag kväll. Trots kaoset påvägen hem hade jag så enormt roligt, både i Västerås och påvägen dit och hem. Och det har jag mitt underbara sällskap att tacka. Man märker verkligen i ett sånt där läge hur mycket sällskapet betyder. Men nu ska jag sluta skriva sönder och lägga in bilder istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0