I love you

Min bästavän. Tänk att det kunde bli såhär tack vare en slump. Det var ju faktiskt slumpen att jag träffade dig vid en busshållplats, en sommarkväll, för några somrar sen. Ingen på detta jordklot kan förstå hur tacksam jag är över att det hände. För tack vare det har jag fått mig en vän jag aldrig kommer vilja lämna.
Du är den där vännen för mig som jag alltid vet står vid min sida och ställer upp för mig, oavsett vad, och det har jag fått bekräftat många gånger. Du är även den där vännen som vet vad jag ska säga innan jag ens hunnit påbörja en mening. Jag visste inte att man kunde möta en person som är så lik en själv så att vi tänker samma saker, samtidigt. Men på samma gång är vi inte alls lika, vilket gör att jag kan be dig om råd&hjälp när jag själv är osäker över något. Det är få personer jag kan öppna mig för så mycket som för dig, och veta att du inte kommer döma mig. Utan istället hjälper du mig på rätt väg så jag slipper vara vid kanterna och stappla. Att hitta någon som förstår dig så gott som fullt ut är en underbar, men samtidigt märklig känsla. 

Vi har bråkat och tjafsat om olika saker, men det har alltid löst sig. När jag är osäker på någonting och jag känner att jag behöver råd, då är det dig jag vänder mig till. För jag vet att du är ärlig mot mig, oavsett om det är vad jag vill höra eller inte, och förklarar så att jag förstår.
 
Det finns så mycket jag uppskattar med dig, och så mycket jag skulle offra för dig. Jag kommer kämpa för dig och för vår vänskap - Genom allt.
Min allra käraste vän.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0