Halloween

Efter lite tvekande blev det Five i fredags, och jag hade jäkligt kul. Jag sov med Marcus och Markus och vaknade upp rätt så seg på. Bästa Nina gjorde världslunch åt oss innan jag åkte hem. På kvällen var jag en stund med Minna och vi följde med mina föräldrar till graven och tände ljus. Efter det begav jag mig till Stöcksjö för att hälsa på Maja som var på tok för längesen jag träffade så det var mysigt. Innan det var dags för att sova träffade jag Oskar en stund. Idag har jag hälsat på mormor och morfar, gjort tacos och hängt med grabbarna i Stöcksjö.
 
Nu är det dags för att sova - imorgon är det första dagen på praktiken. Puss och kram.
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

ser gott ut :D

2013-11-04 @ 19:02:19
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0