Hockey

Igår var det Skellefteå och hockey som gällde. Vid halv fyra åkte jag, Maja, Marcus, Markus och Jimmy upp. Käkade middag på Max, var en sväng förbi Inter Sport och sen åkte vi mot hallen. Redan påväg till Skellefteå kände jag mig hängig, och innan vi var hemma strejkade mitt huvud. Vaknade imorse och kände mig inte bättre så har varit hemma idag, och blir att vara det imorgon också. Jävligt surt att vara sjuk då min klass skulle ha ett evenemang på skolan idag för FN-dagen och kvinnornas situation, och jag har verkligen sett framemot det. Menmen, jag litar på att mina älskade tjejer gjorde det suveränt. Blir ledsen bara av att tänka på att vi snart ska splittras. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0