Lördag

Gårdagen kändes extremt långt, och jag hann med rätt mycket.
Umgicks med Minna en stund på dagen, åkte till Hörnefors där Halim gjorde god pizza som vanligt. Tog en promenad för att träffa Stefan och sedan åkte jag hem igen. I stan träffade jag Marcus och Markus och hjälpte sedan Minna och Niklas med lite grejer. Eller ska jag vara ärlig pratade jag väl mest, och hjälpte mindre. Vid tolv åkte jag till Chrille och träffade honom en stund innan jag åkte hem och la mig. Blev väckt vid tre av Markus och Marcus så träffade dom en stund igen innan jag somnade vid fyra någon gång. Allt är ju dock lite konstigt med tiden nu eftersom klockan är tillbakadragen en timme. 
Idag tror jag det blir rätt lugnt. Håller på att smida lite planer för lite fix här hemma bara. Hörs senare!
 
Saknar sommaren, och saknar Västerås.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0