She couldn't wait to get away, and I was stuck in the middle

Helgen har varit både upp och ner. I fredags tog jag det lugnt med Minna. Vi såg Idol, träffade lite vänner, fick göra en god gärning och sådär. Men kom i säng alldeles för sent, så var inte superpigg lördag morgon.
På lördag drog jag ut för att förtära lite alkohol. Trevligt som vanligt med fina pojkarna, och kom hem någon gång efter fyra. Idag har däremot inte varit min dag, haft kramp i magen, besök på akuten osv. Jag tog mig ut på en promenad strax innan middag, var hur skönt som helst. Men jag fick iallafall tacos till middag, och avsluta kvällen med Markus och Fredrik så det blev bra. Nu är det snart dags att sova, en ny skolvecka väntar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0