#TRUETOUR

Sov så gott som ingenting inatt, så hade ingen ork till att åka till skolan. Har istället blivit med Avicii-biljett vilket känns underbart. Så den 28 februari befinner jag mig i Stockholm och Tele2 Arena, magiskt.
Efter att ha sovit en stund på dagen gjorde jag bort en skoluppgift. Sedan lagade jag middag och åkte till farmor och farfar. Efter det begav jag mig till Teg för att planera lite för onsdag. Nu ska jag snabb plugga inför psykologi provet imorgon innan det är dags att sova.

 

Kommentarer
Postat av: rossana

har du typ e biljett:o? haha för min ser helt annorlunda ut^^

Svar: Har ingen aning faktiskt. Min kompis beställde åt mig, så jag snodde bilden från hennes blogg.. :)
Malin Edman

2013-10-27 @ 13:27:57
URL: http://nattstad.se/rossanatiidblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0