Grattis Minna! ♥♥

18 år.
Tänk så fort tiden gått. Minns fortfarande när vi var typ tio år och cyklade till fotbollsträningarna, när vi var fjorton och testade dom flesta gränserna och inte brydde oss om så mycket annat, och nu står vi här idag. Myndiga.
Du har hjälpt mig upp när jag varit nere, precis som i Will.i am:s låt "You pick me up when I fall down" .
Du är den jag har delat så enormt mycket skratt med, men även tårar.
 
Vi har gått igenom både det ena och det andra tillsammans, men det har gjort oss till dom bästa vännerna vi är idag. Jag kan verkligen prata med dig om allt, stora som små grejer. Vi har pratat länge om den dagen då vi båda två är 18 och vad vi ska hitta på. Tänk att den dagen redan är här. 
 
Jag älskar dig tiotusen varv runt månen och tillbaka och hoppas du får den bästa födelsedagen du någonsin haft.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0