Fredag och lördag

Slutade klockan ett i fredags och då hämtade Jimmy och Victor mig och Maja på skolan. Vi åkte hem till mig och väntade till Markus slutade innan vi åkte till Skellefteå. Innan vi var framme hade vi hunnit få i oss en och annan alkoholhaltig dryck så det var en ovanligt rolig bilresa och matstopp på Max. Hockeyn var underbar, likaså stämningen och det kunde inte slutat bättre än vinst som det blev. Var en trevlig resa hem med allsång från mig och Victor och jag somnade vid två nångång. Igår började jag dagen med att träffa Mimmi och sen försökte jag och Markus oss på att laga middag. Gick bra tills en säkring gick och ingen av oss visste hur man bytte. Som tur var löste det sig och vi hann käka innan vi skulle röra oss mot Grubberevyn. Jag och ett gäng på sju till såg revyn som börjat bli tradition att se. Efter det åkte jag till Liljansberget och Felicia. Förälskade mig i deras lägenhet och hade inte tackat nej till att överta den nu på direkten. Åkte därifrån vid tolv och då åkte jag till Fredde. Där var det party men eftersom jag körde var jag nykter. Avslutade kvällen med att träffa Jimmy och Victor en stund innan jag tillslut la mig i sängen vid fyra. Sjukt långt inlägg om helgen, men har hunnit med väldigt mycket.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0