Lite frågor

Tror du att du kommer ha kontakt med den senaste personen som smsade dig om ett år? Minna. VI har känt varandra i flera år, sedan fotbollstiden. Så det tror jag absolut. En av mina närmsta vänner. 

Vad betyder den som ringde dig senast? Pappa. Ja, var ska man börja? Vi kan bråka som inga andra och skrika på varandra så man tror att vi aldrig ska prata med varandra igen. Men det är för att vi är så extremt lika varandra. Pappa har alltid ställt upp för mig, trott på mig och jag har nog alltid varit lite av pappas flicka. Kort sagt så betyder han otroligt mycket.

 

Har du en person du kan berätta allt för? Egentligen vet jag inte om jag berättar verkligen ALLT för någon, men har absolut människor jag berättar väldigt mycket för.

Saknar du någon? Absolut. 

Kan man vara vän med ett ex? Beror helt på hur det tagit slut och om man kommit över varandra. Men jag är vän med mina ex så det tror jag. :) 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men säkert intresse eller nåt liknande.

Har du sagt jag älskar dig utan att mena det? Icket. Om jag säger det så menar jag det. 

En bra egenskap du har? Att jag är duktig på att prata, iförsig kan det vara nåt negativt också men. 

En dålig egenkap du har? Dåligt tålamod i många lägen. Vissa lägen ger jag mig fan på saker, till exempel då folk tror att jag inte klarar av saker. För då vill jag bevisa motsaten. Men i de allra flesta lägen har jag dåligt tålamod och skiter bara i nåt när det tar emot. 

En nära vän du känt länge? Markus har jag känt länge - sedan sexårs. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0